Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Oct 2024 10:31:36 +0300

Tere!

Tartu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/24434 
aadressile Tartu maakond, Tartu vald, Kastli küla, Ploomiriba// Raudteeäärse 
tee// Riba// Tapa-Tartu 409,5-415,1 km// Tapa-Tartu raudtee R30// R32// 
Üleraudtee// Kärkna küla, Kärkna raudteejaam// Maramaa küla, Tapa-Tartu 
417,3-419,9 km// Tapa-Tartu 418,7-419,2 km// Pupastvere küla, Sireli// R37// 
Tabivere alevik, Jaama tee 3// Tiigi tn 11// Voldi küla, Tapa-Tartu 
406,5-409,5 km// Võibla küla, 22216 Võibla-Erala tee (Tabivere-Tartu 
piirdeaed) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27143375>  (menetlus nr: 
452991), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 28.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Vallavalitsus) või menetleja (KADRI TATTAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister